Sürdürülebilirlik ve Bütünsel (Dijital-Yeşil-Yalın) Dönüşüm Olgunluk Analiz ve Yol Haritası Hazırlama yolculuğunuzda size rehberlik ediyoruz. Danışmanlık temel ilkelerine bağlılığımızla, ihtiyaç ve beklentilerinize özel çözümler sunuyoruz. Zaman ve maliyetten tasarruf etmenize, verimliliğinizi artırmanıza, sürdürülebilir bir geleceğe adım atmanıza yardımcı oluyoruz.
Danışmanlık hizmetlerimizde benimsediğimiz temel ilkelerimiz;
1. Bağımsızlık ve Tarafsızlık:
- Çözüm ve önerilerde müşteriden bağımsız ve tarafsız bir şekilde hareket edebilmek.
- Müşterinin mevcut durumunu, ihtiyaçlarını ve hedefleri objektif bir şekilde değerlendirmek.
- Farklı çözümler ve yaklaşımları, tarafsız bir şekilde sunmak ve karşılaştırmak.
- Herhangi bir teknoloji, tedarikçi veya çözüm sağlayıcıya bağlı olmamak.
- Müşteri sorunlarına çözüm üretir iken, marka, model ve tedarikçi konumlandırması yapmamak.
- Müşterinin en iyi çıkarlarını gözetmek.
- Kendi ticari çıkarlarını müşterinin çıkarlarının önüne geçirmemek.
- Müşterinin bakış açısını anlamaya ve ona saygı duymaya çalışmak.
- Müşterinin seçeneklerini ve kararlarını yönlendirmeye çalışmadan, kendi seçimlerini yapmasına yardımcı olmak.
2. Şeffaflık:
- Tüm faaliyetlerde şeffaflık ve dürüstlük ilkelerine bağlı kalmak.
- Sunulacak hizmetler ve ücretlendirme konusunda şeffaflık.
- Müşterinin tüm paydaşlarına karşı şeffaflık.
- Kullanılan metodoloji ve araçlar hakkında müşteriye bilgi vermek.
3. Uzmanlık ve Yetkinlik:
- Dijital, yeşil ve yalın dönüşüm alanlarında uzman ve yetkin bir ekibe sahip olmak.
- Sektöre ve müşterinin özel ihtiyaçlarına ilişkin bilgi sahibi olmak.
- Sürekli öğrenmeye ve gelişmeye açık olmak.
- Müşteri çalışanlarına gerekli eğitimleri ve desteği sağlamak.
4. Gizlilik ve Güvenlik:
- Müşterinin ticari sırlarını ve gizli bilgilerini korumak.
- Siber güvenlik ve veri koruma konusunda gerekli önlemleri almak.
5. Etik Sorumluluk:
- Tüm faaliyetlerde etik ilkelere uymak.
- Müşteri ve tüm paydaşların haklarının gözetmek.
- Çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir yaklaşım benimsemek.
- Sürdürülebilirlik:Müşteri faaliyetlerinin çevreye olan etkisini minimize edecek çözümler sunmak.
- Sosyal Sorumluluk:Müşteri faaliyetlerinin topluma olan etkisini dikkate almak ve sosyal sorumluluk ilkelerine uygun çözümler üretmek.
- Veri Etiği:Müşteri verilerini etik ve yasalara uygun şekilde kullanmak.
- Adil Muamele:Tüm müşterilerei adil ve eşit davranmak.